Photobucket

KEBANGKITAN generasi baru Islam dinanti...

Wednesday, March 2, 2011

Nota Cintaku 2

Biarkan aku menangis...
bawa lah aku pulang ke pangkuanMu...
kerana hanya Engkau yang dapat menghentikan tangisanku...

biarkan aku menangis...
kerana Engkau lebih mengenaliku...
kesedihan dan kesakitan..
itulah senjata yg Kau selalu gunakan untuk menarikku pulang...
agar aku tidak terlalu hanyut dengan keseronokan...

biarkan aku menangis...
agar dunia itu sentiasa pahit untukku,
demi mengejar kemanisan yg kekal abadi

biarkan aku menangis...
agar bila tibanya saat Kau menjemputku,
titisan-titisan itu masih membasahi pipiku,
sebagai air yg akan memadamkan maraknya naharMu..

biarkan aku menangis...
agar dunia tidak akan selalu melalaikanku,
menjadikan aku sentiasa rindu..
menghitung setiap saat yg berlalu...
menanti dan terus menanti...
tibanya saat untuk aku kembali ke pangkuanMu...

No comments: